Párhuzamos univerzum

Friss topikok

  • faterzor: Nagyon várom a következőt! PUUUUUSSSSSSSSZ! (2011.02.28. 13:53) 2. fejezet: Munka
  • Dagályos Morrogh: - Hol vannak a szüleitek? A gyerekek mosolyogva felpillantottak. - Mindjárt itt lesznek. - Helyes.... (2011.02.16. 12:42) Rakétanyár
  • Mustela: Batman a mai napon gazdára talált! (2011.02.16. 01:10) Batman
  • orgonaerika: Szia Zita!Azt hiszem regisztráltam,és a gépelésem percenként eléri a kettő betű átlag sebességet.J... (2011.01.25. 10:41) Vándorünnep
  • Viba: és még mindig nincs bejegyzés!!!!!!! (2011.01.03. 15:11) 10 perc hóvihar, 10 óra szopás

Linkblog

HTML

Pálmák a hó alatt

2010.12.04. 18:02 | Mustela | 4 komment

A hétvégi hó nem olvadt el, sőt. Hamar elértük a 25 cm-t. Az itt élők, bár találkoztak már hóval, de novemberben még sose. Általában januárban és februárban esik, de évtizedek óta nem volt ekkora. Ennek megfelelően a város megbénult. Ahogy írtam, itt nincs hókotró, de a legnagyobb autófelszerelés áruházban sem árulnak (és soha nem is volt nekik) hóláncot. A fagyálló szélvédőmosójuk -6 fokig jó és hólapátról még a barkácsáruházban se hallottak. Sok bolt és iskola ki sem nyitott. A posta akadozik és a tejesember se járt. Mikor a hóhelyzet lehetővé tette a közlekedést, az emberek elözönlötték a boltokat. Elvégre 3 napja ki sem mozdultak és ki tudja mi lesz holnap. Talán esik még 5 cm! Belegondolni is rossz. Na jó, nem gúnyolódom, elvégre 0 úttakarítás és nem létező téli gumik mellett jogos a pánik, de hát ki tehet erről?? Nem ők? Persze a reptereket is lezárták, szerencsére Balázs és Samu még hétfőn este, rendben megérkezett.  Sajnos nem sokáig örömködhetett a család, mert Balázst még aznap este (és egész héten minden estére) behívták dolgozni, így napközben ő mindig aludt, mi meg igyekeztünk csendben elfoglalni magunkat, illetve főleg a gyerekeket. Egyik este készültem kimenni. Felhúztam két pulcsit, egy kabátot, egy mellényt, sapkát, sálat és kesztűt+kapucnit. Mire a tesóm azt mondja: „Larse, kérem hozza be a mintákat!” Annyira röhögtünk. Tényleg olyan voltam, mint egy északi sarkra kihelyezett labor dolgozója. Elkészült az önéletrajzom és nekiálltam gőzerővel munkát keresni. Kaptam egy nagyon klassz telefont, így immáron van itt számom, amit leendő munkáltatóimmal megoszthatok. A másik szerzeményem egy bakancs. Tekintve, hogy a hó és jég+macskaköves autófeljárók kombója miatt 2x rongyoltam a héten és mindkétszer arra a térdemre, ami műtve és törve is volt, búcsút kellett intenem a Tiszámnak. Nade ez a bakancs! Az egy dolog, hogy gyönyörű. De ezenkívül nagyon kényelmes, nagyon meleg, vízhatlan, szuper talpa van, minden kísérletezésem ellenére sem sikerült megcsúsznom benne és bár akcióban vettem, az eredeti ára 74 Ł volt, úgyhogy joggal remélhetem, hogy nagyon jó minőségű és tartós lesz.

A héten voltunk megnézni egy házat Gavinnel, az ingatlanügynökkel. Szerintem sokkal szebb és sokkal modernebb, csupa új műanyag nyílászáró, a padló, a falak festése és a csempék is max 1 évesek lehetnek. Sehol egy penész és 3 tengerre néző szobája is van, ezen kívül van egy zárt veranda része és a kert  is klasszabb mind elrendezésében, mind karbantartottságában. Viszont kisebb, így Jim nem nagyon akar költözni. Arra, hogy kutyát lehet-e vinni, Gavin nem tudott válaszolni, de ígéretet tett, hogy visszatelefonál. Ám ezt nem tette meg, így a költözés ezúttal úgy tűnik, elmarad.

Mindent összevetve azt hiszem túl vagyok az első mélyponton, vagy legalábbis kifelé jövök belőle. Kezdem megismerni a környéket és kezdek megbarátkozni a gondolattal, hogy itt fogok élni. Legalábbis egy darabig.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dagályos Morrogh 2010.12.05. 14:20:01

Először is gratula a Bakkancshoz! Amikor egyedül megyek ebédelni, és ugrálom át a tócsákat, sokszor eszembe jut, mennyire felidegesítettelek amikor a Tiszádra morogtam, ahogy a sarat kerülgetted vele :D De látod az öregnek néha igaza van :P Van az a helyzet, ahol a bakancs életet (térdet, seggcsontot, 32részes kínai étkészlet puzzle-vé törést) menthet.

Itt is jönnek a mínuszok, bár a havat eddig megúsztuk. Igaz, van helyette Bociboci tarka autó, ami babszi déli alvásánál tutult vasárnap, de azthiszem előbbutóbb lőni fogok rájuk, vagy hasonló :)

NAGYON örülök, hogy fénylik az alagút vége! Még pár lépés, és jobbkormányossá válik a szíved! :)
Emlékszem hogy nekem a tavasz (na meg Sommerset és lakói) odakint megváltoztatták az életemet, és azóta is visszavágyom...
Jó lesz ez, hidd e!

Mustela 2010.12.05. 22:46:28

@Dagályos Morrogh: Ha jót akarsz, ne is emlegesd a Tiszám fikázását. Akkor tényleg nagyon NAGYON ideges voltam!

Dagályos Morrogh 2010.12.06. 10:48:38

@Mustela: Fikázásról szó sem volt! Csak munkatársi aggodalmamat fejeztem ki... Öööö ugyanígy pl a vizeshajú közlekedéssel, az ügyfelek háta mögötti Thrillerezéssel, és különböző tárgyak hozzámhajigálásával kapcsolatosan! Jóvan? :)
De semmi gond az Útálat kölcsönös :P

Viba 2010.12.13. 14:47:11

nem kéne lustálkodni! írni írni írni :)))
süti beállítások módosítása