Párhuzamos univerzum

Friss topikok

  • faterzor: Nagyon várom a következőt! PUUUUUSSSSSSSSZ! (2011.02.28. 13:53) 2. fejezet: Munka
  • Dagályos Morrogh: - Hol vannak a szüleitek? A gyerekek mosolyogva felpillantottak. - Mindjárt itt lesznek. - Helyes.... (2011.02.16. 12:42) Rakétanyár
  • Mustela: Batman a mai napon gazdára talált! (2011.02.16. 01:10) Batman
  • orgonaerika: Szia Zita!Azt hiszem regisztráltam,és a gépelésem percenként eléri a kettő betű átlag sebességet.J... (2011.01.25. 10:41) Vándorünnep
  • Viba: és még mindig nincs bejegyzés!!!!!!! (2011.01.03. 15:11) 10 perc hóvihar, 10 óra szopás

Linkblog

HTML

Pakolás

2010.11.14. 15:39 | Mustela | 1 komment

Eredetileg úgy volt, hogy autóval megyünk. Ez azért tűnt jó megoldásnak, mert egyrészt velem utazhat Arcibald a hörcsög, másrészt pedig mert meglehetősen sok cucc befér. Ennek fényében el is kezdtem átselejtezni a cuccaimat, aminek erdményeképp két doboznyi gyűlt össze, ami itthon marad. Időközben a tesómék is elkezdtek kiszállítandó cuccokat diktálni és hamar kezdtem azt hinni, hogy versenyeznek, hogy ki tud hülyébb tárgyat kitalálni, amit magammal kéne vinnem. Ilyenek, mint szennyestartó, akasztórúd, függöny... Oké, a szennyestartóért megszakadt volna a szívem, ha itthon kell hagynom és tudom hogy a többi is az én érdekemet szolgálja, csak kezdett az a kép lebegni előttem, hogy nem csak egy személyautót, de egy nyerges kamiont is meg tudnék tölteni.

Aztán jött a kopp. Repülővel megyünk. Mind időben, mind anyagilag jobb így csakhát az életemet 2x20 kg-ra kellett redukálnom. Haha. Hittem én. De nem. Ugyanis a légitársaság, amit kinéztünk, nem enged fel poggyászt a gépre. Nem, egyet sem. Kicsit sem. Így újabb logisztika után 2x15 kg maradt, amit vihetek. Ezt egy csomagküldő szolgálat fogja kihozni, elvileg 5 munkanapon belül. Csakhát... Nem is tudom. Szerintem olyan csak a filmekben van, hogy az ember feladja a csomagját, aztán felszáll a gépre, az kicsit több, mint két óra múlva simán landol, a reptéren a családtagok mosolyogva várnak és másnap csönget a futár a holmimmal, ami ép és hiánytalan.

Most itt vagyok 1 órával az indulás előtt és elkeseredetten járom újra meg újra ugyanazokat a köröket. De jó lenne még ezt is betenni, de jó lenne, ha az beférne még valahova... De nem. A hörcsögtől is elbúcsúzom... Viszont a szennyestartó jön :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viba 2010.11.20. 21:41:08

Nah jól van! Nem kell ám megmondani hol a blogod, mert úgyis megtalállak :P :D
süti beállítások módosítása